Czasopismo Progress

  • Strona główna
  • Czasopismo
    • Aktualności
    • Informacje
    • Wydane numery
      • Aktualny numer
        • 11 (2022)
      • Archiwum
        • 9-10 (2021)
        • 8 (2020)
        • 7 (2020)
        • 6 (2019)
        • 5 (2019)
        • 4 (2018)
        • 3 (2018)
        • 2 (2017)
        • 1 (2017)
    • Recenzenci
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
    • Rada Naukowa
      • 11 / 2022
      • 9-10 / 2021
      • 8 / 2020
      • 7 / 2020
      • 6 / 2019
      • 5 / 2019
      • 4 / 2018
      • 3 / 2018
      • 2 / 2017
      • 1 / 2017
  • Działalność naukowa
    • Artykuły naukowe
    • Artykuły popularnonaukowe
    • Historia UG
    • Sprawozdania z wydarzeń
    • Wywiady
    • Recenzje
    • Kobiety nauki
  • AKADEMIA MŁODYCH BADACZY
    • Czym jest Akademia Młodych Badaczy?
    • Terminy szkoleń
    • Prelegenci
  • DLA AUTORÓW
    • Wymogi edytorskie
    • Procedura recenzowania
  • Kontakt
Bez kategorii

Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2021

Zapraszamy na Międzynarodową Konferencję Naukową „Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2021”, którą Czasopismo Progress objęło patronatem.

Tegoroczna Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2021 będzie miała wyjątkowy charakter. W tym roku przypada 10-lecie powołania dyscypliny – nauki o komunikacji społecznej i mediach, stąd konferencja odbywa się pod hasłem: Dekada badań nad mediami. W programie: gala VI i VII edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach Medi@stery oraz wręczenie nagród laureatom, forum najwybitniejszych polskich medioznawców, panele dyskusyjne oraz 100 referatów wygłoszonych przez badaczy z ośrodków naukowych z całej Polski. Wykład plenarny „Nowa normalność” czy zmiana paradygmatu? Ekosystem mediów w procesie adaptacji do epoki Cyfry wygłosi prof. Alicja Jaskiernia z Uniwersytetu Warszawskiego

Konferencja odbywa się online; wydarzenia będzie można śledzić na profilu FB.

Media-Biznes-Kultura to międzynarodowa konferencja adresowana do środowiska naukowego, przedstawicieli biznesu, pracowników mediów oraz instytucji kultury współpracujących z mediami. Od kilku lat jest to jedno z najbardziej znaczących spotkań teoretyków i praktyków oraz forum wymiany poglądów na temat etycznych, technologicznych, kulturowych i rynkowych procesów związanych z komunikacją społeczną i mediami.

Spotkania i debaty z udziałem ekspertów będą okazją do rozmowy na temat szans rozwoju nie tylko dyscypliny naukowej, ale także mediów. Czas pandemii dodatkowo skłania do refleksji nad obecną i przyszłą sytuacją badań medioznawczych oraz  funkcjonowania środowiska mediów.

Czas: 14-15 października  2021, otwarcie o godz. 9.30.

Miejsce: panele tematyczne i debaty – online. Otwarcie konferencji na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk ul. Bażyńskiego 4.

Informacje o konferencji: https://mediabizneskultura.ug.edu.pl/

Program: https://mediabizneskultura.ug.edu.pl/program-2021/

Organizator: Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego

 0
Podziel się
Poprzedni wpis Akademia Młodych Badaczy – cykl szkoleń
Następny wpis Relacja z Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Media – Biznes – Kultura. Pomorze 2021. Dekada badań nad mediami”

Social Media

Facebook

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017