Poniżej przedstawiamy, krótkie biogramy szkoleniowców, którzy zgodzili się z nami współpracować i tym samym dzielą się z Wami swoją wiedzą.
***
DR PIOTR SIUDA:
Doktor socjologii; Prodziekan ds. Nauki oraz adiunkt na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, wykładowca na kierunku Humanistyka drugiej generacji tej uczelni. Interesuje się społecznymi aspektami internetu oraz edukacją medialną. Autor kilku monografii naukowych; publikował w wielu periodykach naukowych, w tym w wysoko punktowanych pismach z tak zwanym impact factorem (European Journal of Cultural Studies, International Journal of Cultural Studies).
Koordynator szeregu projektów badawczych, w tym zadania Dzieci sieci, Dzieci sieci 2.0, Prosumpcjonizm pop-przemysłów.
Główny wykonawca naukometrycznego projektu finansowanego ze środków NPRH (Współczesna polska humanistyka wobec wyzwań naukometrii). Członek The Association of Internet Researchers oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Prowadzi sympozja i szkolenia. W Akademii Młodego Badacza szkoli z zakresu pisania artykułów naukowych oraz tworzenia naukowych prezentacji.
Strona domowa: piotrsiuda.com; blog: piotrsiuda.pl.
***
KONRAD KOZIOŁ:
Założyciel i właściciel Kancelarii Adwokackiej. Absolwent Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W 2015 r. ukończył Szkołę Prawa Amerykańskiego na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji KUL we współpracy z Chicago-Kent College of Law, Illinois Institute of Techonology.
Adwokat Izby Adwokackiej w Warszawie. Obecnie doktorant w Katedrze Prawa Konstytucyjnego KUL. W 2012 r. odbył praktykę w Trybunale Konstytucyjnym RP. W 2015 r. odbył praktykę w Kancelarii DBS Law Limited w Birmingham, w Wielkiej Brytanii.
Od 2015 r. Prezes Zarządu Rady Doktorantów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, od 2016 r. Przewodniczący Doktoranckiego Forum Uniwersytetów Polskich.
Organizuje i prowadzi szkolenia z prawa własności intelektualnej i prawa pracy.
***
DR BEATA BARTCZAK:
Jest pracownikiem Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego. Pracowała kolejno w Oddziale Udostępniania Zbiorów, Oddziale Opracowania Alfabetycznego Druków Zwartych, a obecnie zatrudniona jest w Oddziale Informacji Naukowej.
Interesuje sie wydawnictwami informacyjnymi, zwłaszcza encyklopediami, bibliografiami i słownikami morskimi. W kręgu jej zainteresowań znajduje sie równiez problematyka muzealnictwa morskiego, obejmująca muzea i wystawy morskie.
Opublikowała na łamach kwartalnika „Nautologia” artykuły z zakresu spraw morskich, między innymi „Polskie bibliografie morskie” (1990 nr 1/4), „Wisła w literaturze” (1992 nr 3/4), „Polska bibliografia morza i Pomorza” (1993 nr 2), „Bibliografia spraw migracyjno-kolonialnych źródłem do dziejów wychodźstwa polskiego” (1995 nr 1).
W Akademii Młodego Badacza prowadzi szkolenia z zakresu zasobów elektronicznych w pracy naukowej.
***
PIOTR BUCKI
Od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Autor książek „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die”. Regularnie publikuje w wielu czasopismach i współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce. Znany strateg, researcher, badacz trendów, certyfikowany coach w obszarze Business and Executive Coaching oraz trener kompetencji społecznych.
Piotr Bucki tworzy autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej i motywacji.
Prowadzi również szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuje się też w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej opartych na psychologii poznawczej.
Jako wykładowca i opiekun merytoryczny współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komputerowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.
***
DR AGNIESZKA MAŁEK
Pedagog, psycholog. Pracuje jako adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Kultury Fizycznej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z dydaktyki oraz pracy pedagogicznej z uczniem na różnych etapach edukacji .
Edukator-szkoleniowiec w Polskim Stowarzyszeniu Syndrom Tourette’a. Prowadzi szkolenia z dydaktyki osób z niepełnosprawnościami oraz pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz zaburzeniami neurorozwojowymi.
Autorka licznych publikacji naukowych.
***
DOMINIKA ŚLEDZIONA
Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, doktorantka w Zakładzie Studiów Conradoznawczych na Wydziale Humanistycznym UMCS w Lublinie.
Przygotowuje rozprawę doktorską na temat przekładu utworów z gatunku dystopii (m.in. „1984”, „Nowy wspaniały świat”, czy „Mechaniczna pomarańcza”).
Pasjonatka języka angielskiego, na co dzień zajmuje się nauczaniem tego języka w jednej z lubelskich prywatnych szkół językowych.
***
PRZEMYSŁAW MITURA
Absolwent filologii angielskiej na UMK w specjalizacjach nauczanie języka angielskiego jako obcego i językoznawstwo oraz na Uniwersytecie Gdańskim w specjalizacji ścieżka tłumaczeń specjalistycznych.
Trener językowy z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu publicznym i prywatnym w grupach wieloosobowych oraz indywidualnie. Przez wiele lat pracował dla sieci uniwersytetów Laureate jako International Enrollment Advisor zapisując studentów z całego świata na studia online na uniwersytetach Walden, Liverpool i Roehampton oraz zapewniając doradztwo odnośnie doboru odpowiednich studiów lub specjalizacji na Wydziale Zarzadzania i Technologii.
Obecnie pracuje dla Arrow Electronics – firmy Fortune 500 w dziale edukacji, odpowiedzialny za rynek UK jako Specjalista Wsparcia Sprzedaży.
W wolnych chwilach uczy się języka szwedzkiego oraz tłumaczy teksty. Interesuje się najnowszymi trendami w nauczaniu języków obcych, online/social media marketingiem, sportem, kulturą Hip Hop, paleoastronautyką oraz zjawiskiem UFO w świadomości społecznej.