Czasopismo Progress

  • Strona główna
  • Czasopismo
    • Aktualności
    • Informacje
    • Wydane numery
      • Aktualny numer
        • 11 (2022)
      • Archiwum
        • 9-10 (2021)
        • 8 (2020)
        • 7 (2020)
        • 6 (2019)
        • 5 (2019)
        • 4 (2018)
        • 3 (2018)
        • 2 (2017)
        • 1 (2017)
    • Recenzenci
      • 2021
      • 2020
      • 2019
      • 2018
      • 2017
    • Rada Naukowa
      • 11 / 2022
      • 9-10 / 2021
      • 8 / 2020
      • 7 / 2020
      • 6 / 2019
      • 5 / 2019
      • 4 / 2018
      • 3 / 2018
      • 2 / 2017
      • 1 / 2017
  • Działalność naukowa
    • Artykuły naukowe
    • Artykuły popularnonaukowe
    • Historia UG
    • Sprawozdania z wydarzeń
    • Wywiady
    • Recenzje
    • Kobiety nauki
  • AKADEMIA MŁODYCH BADACZY
    • Czym jest Akademia Młodych Badaczy?
    • Terminy szkoleń
    • Prelegenci
  • DLA AUTORÓW
    • Wymogi edytorskie
    • Procedura recenzowania
  • Kontakt

7 (2020)

Cały numer PDF

SPIS TREŚCI:

WSTĘP

Dominik Bień – Wstęp. str. 7

NAUKOWE
Agnieszka Krzywdzińska – Korespondencja na pocztówkach z czasów I wojny światowej adresowanych do ks. Stanisława Roehlego. str. 11

Agnieszka Deja – Budowanie relacji społecznych w kontekście zaspokajania potrzeb podopiecznych przez pracowników rodzinnych domów dziecka. str. 45

Marlena Stradomska – Profilaktyka społeczna XXI wieku na przykładzie streetworkingu i partyworkingu – ujęcie suicydologiczne. str. 56

Aleksandra Zuzanna Fijałkowska – Próba porównania grobów końskich na cmentarzyskach Bałtów wschodnich i zachodnich w okresie wędrówek ludów i we wczesnym średniowieczu. str. 67

Karolina Magdalena Chroł – O plagiacie, cytacie i inspiracji w sztuce. str. 77

Liza Rant – Wybrane instrumenty ochrony praw konsumenta w Polsce. str. 95

Karolina Sitarz – Czy artysta może być filozofem? Twórczość Leonarda da Vinci w kontekście myśli i filozofii renesansu. str. 114

Mateusz Wutkie – Behawioralne aspekty inwestowania na rynkach finansowych. str. 124

Daria Kuling, Aleksandra Mazurek – Marketing społeczny, storytelling i budowanie narracji w reklamie na przykładzie spotu „100 sekund dobra”. str. 134

HISTORIA UG

Dominik Bień – Raport z badań. Ocena zaspokajania przez Dział Socjalny i Radę Zakładową potrzeb kulturalnych i wypoczynkowych pracowników Uniwersytetu Gdańskiego – źródło. str. 143

Social Media

Facebook

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017